O nas

Zapraszamy do wypoczynku w naszym ośrodku gości indywidualnych oraz grupy zorganizowane.

Oferujemy pokoje z łazienkami i TV, możliwość całodziennego wyżywienia, świetlicę, stół do ping ponga, miejsce na grilla, plac zabaw.

W zimie prowadzimy wypożyczalnię nart i snowboardów, proponując naszym gościom zniżki. Oferujemy usługi wykwalifikowanego instruktora narciarskiego.

Dysponujemy dwoma domami, w których łącznie znajduje się 75 miejsc noclegowych, w pokojach 2,3,4,5 osobowych. Obiekty znajdują się w odległości 300 metrów. Większy położony jest przy głównej ulicy w Murzasichlu - ul. Sądelskiej, znajduje się w nim 50 miejsc noclegowych.

Mniejszy położony jest 100 m od głównej ulicy Murzasichla, przy ulicy Budzowej. Jego usytuowanie szczególnie sprzyja podziwianiu pięknej panoramy Tatr. Mieści się w nim 25 miejsc noclegowych.

Orgaznizujemy kuligi z ogniskiem lub grillem. Przejażdżki w zależności od pory roku odbywają się saniami, bryczkami lub wozami.

Prowadzimy także restaurację KARCZMA SKUPNIOWY UPŁAZ, w której można posmakować zarówno kuchni regionalnej, jak również pysznej pizzy.

Zapraszamy.

Oferta

Prosimy o kontakt telefoniczny.

Oferujemy pokoje z łazienkami i TV, większość pokoi posiada balkon, w budynku jest świetlica ze stołem do ping ponga.

Oferujemy również apartament rodzinny, który składa się z dwóch sypialni 4 osobowej i 2 osobowej, garderoby, dwóch łazienek, aneksu kuchennego i balkonu. W części wspólnej jest rozkładana kanapa z funkcją spania o wymiarach 120x190.

Wynajmujemy także dom na wyłączność. Maksymalna ilość osób to 24 ale może być mniej. W domu jest osiem sypialni (3 sypialnie 4 osobowe, 2 sypialnie 3 osobowe, 3 sypialnie 2 osobowe), 7 łazienek, kuchnia, salon połączony z jadalnią. Dom ten znajduje się w bliskiej odległości od wyciągów narciarskich w Murzasichlu. Wygodna jest także bliskość Zakopanego i szlaków turystycznych w Tatrach, a jeżeli ktoś nie ma ochoty nigdzie się ruszać, to można popijając kawę podziwiać piękne widoki. Cena zależy od terminu i ilości osób.

W razie pytań lub rezerwacji należy zaznaczyć czy są państwo zainteresowani pokojem, apartamentem czy całym domem.

Zapraszamy.

Kontakt

Pokoje na Capówce

Sądelska 118
34-531 Murzasichle
tel. 18 201 63 83
kom. 694371034

Opinie

Bardzo mili gospodarze. W budynku zawsze czysto i nawet w największe mrozy ciepło. Kuchnia domowa i bardzo smaczna. Elastyczność co do godzin posiłków ułatwiająca organizację dnia. Domowa atmosfera. Przejdź do opinii

Ogromnym plusem jest widok!
Pokój był czysty, nieco ciasny, brakowało nam wiszącej pułki. Szkoda, że balkon nie był przedzielony, tylko wspólny z pokojem obok.
W łazience był bardzo nieprzyjemny zapach, mimo stosowanego odświeżacza. Przejdź do opinii

Byliśmy przy ul Budzowej. Przemili i sympatyczni gospodarze. Wszędzie blisko. Przepiękne widoki na góry . Napewno wrócimy tu nie raz. Polecamy Przejdź do opinii

Mogę spokojnie polecić ten obiekt. Mieszkaliśmy w pokoju 4-osobowym, miejsca było wystarczająco, łóżka wygodne, czysto, łazienka też w porządku. Na miejscu wypożyczyliśmy narty i skorzystaliśmy z usług Pana instruktora. To był bardzo udany zimowy urlop. Przejdź do opinii

Witam. No my nie mieliśmy tyle szczęścia. Byliśmy w zeszły weekend. Po kilkunastu godzinach atmosfera zrobiła się bardzo nieprzyjemna, ale na całe szczęście z właścicielką widywaliśmy się tylko na śniadaniu i obiedzie. Pokoje przyjemne ale toaleta z prysznicem taka mała że nie wiadomo jak tam wejść. Trzeba obowiązkowo zobaczyć przed decyzją o wynajmie. Ja jednak już więcej się na pewno nie zde... Przejdź do opinii

Odwiedziliśmy pokoje Na Capówce w styczniu i byliśmy bardzo zadowoleni. Pokoje czyste i ciepłe. Jak chodzi o wyżywienie bardzo smacznie. Śniadanie w formie bufetu szwedzkiego więc można się najeść. Polecam ten obiekt. Przejdź do opinii

Świetne miejsce, z dala od Zakopiańskich tłumów, spokój. Piękny widok na Tatry Wysokie. Blisko do szlaku. Blisko do sklepu i do karczmy ;D. Przejdź do opinii

Atrakcje

Zobacz więcej

Zapytaj o nocleg

Twoja przeglądarka internetowa nie jest aktualna

W celu poprawienia szybkości, bezpieczeństwa i wygody użytkowania nasza strona wykonana została za pomocą najnowszych technologii, które nie są obsługiwane przez stare wersje przeglądarek internetowych. Prosimy Cię o aktualizację swojej przeglądarki do jej najnowszej wersji albo zainstalowanie jednej z najpopularniejszych podanych poniżej: